16 september

har precis ätit pizza med pappa och väntar nu på att lilla bea ska komma hem till mig för att ha en myskväll tillsammans. lite spa och lite film-mys, en riktig tjejkväll med min fina vän samt att ladda upp batterierna inför morgondagen som inte kommer bli lika lugn hehe.

hon ska iallafall vara hos mig vid 7, men om jag känner henne rätt så kommer hon inte vara här fören vid 8-9 ;).. sen ska vi iallafall gå och handla lite gotte (chips, dipp, godis eller vad vi nu blir sugna på) sen bara ta det lugnt. får se om hon blir min sov-dejt inatt annars får jag sova i min ensamhet


min fina bea & jag från en av de lyckligaste dagarna i mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0