17 september

oj vad många ni var som besökte mig igår, jag hälsar alla nya hjärtligt välkomna :D

klockan är nu lite över 4 och jag kom precis ut från duschen. jag tror inte ni förstår hur underbart skönt det var att duscha för min del idag. första gången på drygt 4 månader som jag kunde duscha ordentligt och inte behövde bry mig om mina extensions (som jag tog ut igår). ååh så skönt det var! så nu är jag fräsch och luktar gott. ligger just nu i sängen och lyssnar på lite tagg musik (musik man blir taggad av alltså) och ska snart börja tänka ut en outfit till ikväll. mina fina tjejer kommer till mig vid 19.30 för att dricka lite gott, lyssna på go musik och spela lite spel för att få en bra start innan en riktigt go utgång i helsingborg. tror kvällen kommer bli helt galet roligt, även galen och rolig som alltid när de är inblandade haha.

tips på bra fest-musik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0