17 september

nu har bea typ precis kört hem efter att vi har haft en mysig och välbehövd kväll. vi målade våra naglar, åt morot med dipp och hon åt lite muffins, tittade på idol och sedan en komedi-film och sen självklart så pratade vi en hel del om en hel del, haha. lärde henne dessutom att spela spelet "wordfeud" som är en app på iPhone som är typ som alfapet fast på mobilen där man då kan möta andra. riktigt kul och man blir verkligen beroende! har ni testat det? gör det annars och möt mig, sofialk heter jag där :D  haha!

ska titta på en till film nu hade jag tänkt mig, har dock inte bestämt mig för vilken än så det återstår att se. imorgon blir det party för hela slanten, kommer nog bli svinkul.

och SÅÅÅÅÅ skönt det är att ha tagit ur mina extensions, känns som en riktig befrielse. ni fattar inte alltså. nu kan jag borsta mitt hår med en vanlig borste, jag behöver inte fläta eller sätta upp mitt hår när jag ska sova, jag behöver inte tänka så mycket när jag ska duscha och jag får även duscha det hur ofta jag vill. och vet ni vad jag mer får göra nu? jag får headbanga, bara det gör det hela värt allt, eller vad säger ni? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0