18 september

vilken underbart kväll/natt det blev. vi började hemma hos mig och där blev det god dricka i mängder, massa skratt, spel och musik. hade riktigt roligt! vid 11 tog vi bussen in till stan och vi började kvällen inne på stinsen, som är en bar för er som inte vet, eftersom simon jobbade där och ville att vi skulle komma upp en sväng för att hälsa på. och där blev det ju drinkar och shottar i mängder. fick även en liten present av en arbetskollega till simon, hahahaha... sen blev det iallafall lila och tempel. och herregud vilken rolig kväll jag hade!! avslutade kvällen på det klassiska viset = donken mat och taxi hem. tack tack tack alla som var inblandade igår för en riktigt go kväll. idag mår jag dock som jag förtjänar..





presenten haha!!










hahahahahha´..  riktigt sjuk kväll men fan vad roligt jag hade. behåller dock ett par bilder för mig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0