19 september

shit vad död jag var igår, somnade vid 23-tiden ungefär efter att ha somnat lite fram och tillbaka innan i soffan, och vaknade inte förens 11.30 av att mamma ringde och väckte mig. sjukt? och där är det inte slut än, för efter att jag hade ätit lite frallor som mamma hade tagit med sig hem så somnade jag i soffan och sov då ungefär 3 timmar. vad är det som händer med mig egentligen??? lite sjukt att ha sovit så mycket och att jag fortfarande är trött. trött tjej eller vad? har dessutom haft riktigt sjuka drömmar och kommer ihåg riktigt många av dem (konstigt med tanke på alla timmar som jag sovit?)

har dessutom tittat igenom detta inlägget typ 5 gånger och skrivit helt fel hela tiden som jag sen har fått ändra pga att jag är helt snurrig i huvudet typ.. någon som vet vad detta kan bero på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0