2 september

efter spa:et igår så åkte vi hem till mig, duschade och åt varsin frukt, jag sa åt honom att han ej fick äta något mer hehe. han var ju tvungen att hålla sig till den andra överraskningen, vilket var att äta grillbuffé på Tegel i Rydebäck.


himla mysigt var även det. åt mycket god mat och det som är det bästa med bufféer är att man kan plocka åt sig precis det man själv vill ha och blanda precis så att man får den kompletta måltiden. jag tog även ett glas vitt och simon ett glas rött. supermysigt! dessutom hade de igår såkallad "trubadur" så det var 2 tjejer som satt och spela gitarr och sjöng, myyys!

när vi sedan kom hem till mig efter att vi hade varit där och ätit så hittade simon en ny leksak i mitt garage. min brors gamla enhjuling och givetvis var han tvungen att testa den.

haha. sen tittade vi film och mös. somnade helt underbart efter en perfekt dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0