2 september

vaknade vid 10.30 imorse och låg och gosade med finaste sällskapet i säkert en timme. bara låg och höll om varandra och njöt av det. sedan gick vi upp och gjorde supergoda smoothies och satt oss lite i solen, sen ville jag ha mer sol så bokade soltid och åkte dit för att gotta mig i lite sol i 25 minuter. åkte direkt hem sen och sitter nu här. tänkte hoppa in i duschen för att förbereda mig lite smått inför kvällen. blir hem till bea för att äta och prata lite och även dricka lite gott, sedan kommer kvällen sluta med en utgång som jag känner på mig kommer att bli riktigt bra.


vem kommer kunna motstå oss ikväll? eller vem kommer bli avundsjuk på att vi är så snygga ikväll???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0