23 september

godmorgon. klockan är nu 7.40 och bara det är helt sjukt att jag är vaken vid denna tiden. men simon sov här inatt och hans klocka ringde 6.30 för han skulle hinna äta innan han skulle sticka till jobbet, och när den ringde så vaknade jag och kunde ej somna om. så jag gjorde honom sällskap vid frukosten, för första gången när han ska till jobb den tiden, vilket uppskattades. nu stack han till jobbet för ungefär 30 minuter sen och jag ligger här och gosar i min säng, underbart faktiskt! kanske borde börja gå upp lite tidigare och bara ta det lugnt i sängen till något bra tv-program (vakna med the voice är på tv nu och det är ju roligt) eller till en film kanske? hade iallafall tänkt att se på "breaking news med filip och fredrik nu" på kanal5play.se och se gårdagens avsnitt, de ska tydligen ha försökt supa sig fulla under programmet? haha måste bara se det. annars då? jo annars är det bra haha. ska hämta ut ett paket på posten lite senare, vet dock inte riktigt vad jag har beställt? men fick ett sms angående att jag har något att hämta ut.  alltid trevligt!

men vet ni vad? vi hörs lite senare för nu ska jag titta på det programmet


gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0