25 september

okej nu var filmen slut.. gårdagen var riktigt bra, började med att väldigt många från min klass, eller ja förra klass blir det ju egentligen, samlades hemma hos ida där vi spelade och drack och hade det trevligt. vid 23.30 tog vi bussen in till stan och där blev det att man var lite här och lite där. haha. bjöd david på goda shottar och jag har en fin video på mobilen när han skulle ta en, hahaha. RIKTIGT ÄCKLIGA! sen när allt stängde i stan så blev det att tura lite och sedan satt jag, petter och viktor och väntade på bussen hem på knutan i cirka 50 min. men så kul vi hade det! haha. tog bussen hem 6.35 och trillade in i huset strax efter 7 och somnade på 3 sekunder haha. blev sedan väckt idag klockan 15.00, lite ångest där, för att mamma och pappa tyckte att jag borde gå upp och framförallt äta någonting. sen har dagen idag bara bestått av att ta det otroligt lugnt och degat i soffan. sen tittat på en film och ätit äppelkaka som mamma hade gjort. mysig söndag! här får ni lite bilder från mobilen från igår:


jag & marre

en del av oss som var hos ida igår

david efter sina goda shottar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0