27 september

kom nyss hem. sov hos simon inatt och vid 11.30 tog vi tåget in till stan för att han skulle jobba och jag skulle till körskolan för att plugga lite teori. klarade en fas idag så det är jag nöjd med! är riktigt peppad på körkort nu, inom loppet av 1 vecka så har 4 stycken jag känner fått sina körkort. så sjukt, men så duktiga de är! nu är det fan min tur att satsa och också få det jävla kortet. iallafall, efter körskolan så stack jag till simons jobb för att snacka lite skit med kalle och honom och äta världens godaste pasta med vitlöks/chili marinerade scampi räkor med en chili-citron sås. åååh mums! och där satt jag en timme ungefär, och kom nu nyss hem och nu är klockan snart halv sju. ska sätta på en bra film nu och bara njuta av att ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: malin

lägger du bara ner 100% på körkortet så kommer det gå fint :D gäller att inte ge upp, hur mycket man än vill, tro mig ;) men det är så värt det när man har kortet i handen! otrolig lycka och frihet! kämpa på och kom till mig om du behöver stöd eller hjälp :D<3

2011-09-27 @ 23:28:19
URL: http://[email protected]
Postat av: svar till: malin

ja, jag får satsa hårt nu för vill verkligen ha det jäkla kortet!! ja gud, det förstår jag, verkligen frihet!! ja tack hjärtat! <3

2011-09-28 @ 01:14:51
URL: http://slkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0