28 september

drömde världens äckligaste dröm igårnatt, ser fortfarande det framför mig, och det var att en liten kaninunge blev uppäten av en amstaff. och för er som inte vet vad en amstaff är för något så är det en sådan hund:


bild lånad av: http://capriizz.blogg.se/2011/july/
ingen aning om vem det är och har aldrig läst bloggen tidigare,
men sökte på amstaff på google och då kom hennes blogg upp ;)

men iallafall, vilken hemsk dröm va? usch. haha riktigt random inlägg, men ni ser inte bilden framför er som jag gör, en liten oskyldig kaninunge som blir uppäten av en hund, det var så jävla hemskt.

nej tror jag behöver sova nu, men då drömmer jag hellre om detta än det som jag drömde om natten innan:





Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag vill ha en amstaff

2012-01-25 @ 12:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0