28 september

har precis bäddat ner mig i sängen och tänkte nu försöka sova. klockan är ställd på 9.00 för ska hinna med att duscha, äta lite frukost och så vidare innan jag ska ta bussen 10.30 in till stan. fast om jag känner mig själv rätt så kommer min morgon istället sluta med att jag snoozar mitt alarm så att klockan helt plötsligt blir 10.10 och att jag då inser vad klockan är, får panik, inte hinner varken äta eller duscha utan bara klä på mig kläder och sticka till bussen. haha nej får hoppas det blir som jag vill och inte som jag tror ;)

ska iallafall vara på arbetsförmedlingen klockan 11.00, och efter det blir det att kötta lite teori på körskolan, sen blir det veterinären med min hund ;/... och sen blir det ett träningspass med mamma och till slut så kommer simon och spenderar natten tillsammans med mig. fullspäckad dag, men det gillas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0