29 september

vaknade vid ungefär 10.30 och var helt förvirrad då, förstod inte varför jag låg helt ensam i sängen. jag var tydligen så död imorse att jag inte ens märkte av att simon stack hemifrån. han pussar mig alltid hejdå och säger hejdå och att han älskar mig, och jag hade tydligen svarat och sagt hejdå och att han skulle ha en bra dag osv. men kommer inte alls ihåg det! helt sjukt att man kan svara när man typ sover, haha.

klockan är iallafall nu snart halv tolv och jag tänkte ta och äta någonting och sedan bege mig till körskolan. men åker nog dit lite senare, eller ja runt 2-3 tiden. så kanske tittar på en film eller någonting innan jag åker dit. funderade också att ta cykeln in till körskolan (ca. 1,2 mil dit). men blir nog bussen ändå pga min extrema träningsvärk i mina ben, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0