29 september

då har jag precis varit lite duktig och betalat 2 räkningar, den ena var min "roliga" mobilräkning och den andra var för en tröja. 1400:- fattigare men sånt är livet, har iallafall en fin tröja och telia behöver inte klaga på mig. kul att jag har ringt till 118 118 för ungefär 150:- denna månaden och att det var 4 samtal bara, knappt dyra de är? plus värdelösa i det fallet då jag behövde deras hjälp. har iallafall tittat på idol nyss och hon sista (kommer inte ihåg namnet) var ju bara så grymt jävla duktig. varför fick inte jag en sådan röst mamma & pappa? imorgon blir det körskolan hela långa dagen, från ungefär 12.00-18.00. har dessutom bestämt mig för att ha en vit helg denna helgen, kan behövas efter att ha festat varenda helg, även både fredag och lördag flera veckor i över 6 veckor. min kropp kan behöva lite mer av vila och lite mindre av alkohol. men nästa helg igen så kör vi igen :D blir en mys & shopping helg, inte helt fel det heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0