29 september

finns det någonting bättre än att sova tillsammans med någon man tycker om? att ligga och bli skedad och att skeda? fy vad jag älskar det. är en person som älskar mycket gos och att känna närhet. finns inte mycket som klår att krypa ner i en säng med täcke och massa kuddar tillsammans med någon man tycker om, och bara bli skedad utav denna person eller få skeda denna person om man tillexempel har haft en riktigt dålig dag. fy så gosigt det är. man sover som en prinsessa och man somnar såå mycket lättare, eller jag gör det iallafall.

men ikväll är en sådan kväll då jag kommer få tillbringa natten i min ensamhet och jag hatar det. usch.. kommer aldrig kunna vänja mig vid att sova ensam tror jag. jag hatar mörker och hatar ensamhet, speciellt när man ska sova.

hur är ni? älskar ni att sova med tillsammans med någon eller föredrar ni att sova själv?

här kommer några söta bilder iallafall:



haha aw, är dem inte bara för söta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0