29 september

godmorgon, hoppas ni har sovit gott. sorry för att jag inte skrev något här igår, men hade fullt upp hela dagen. började förmiddagen med att ta bussen in till stan vid 11.30 för att först åka till biblioteket för att skriva ut CV osv, sen blev det arbetsförmedlingen. och en viss sak verkade riktigt intressant faktiskt, om det slår in så kommer jag försvinna från helsingborg några månader vid januari. men vi får se hur det blir med det, inte alls säkert ju, hade dock varit riktigt roligt!!

efter arbetsförmedlingen drog jag och marre hem till henne och åt lite mat och sedan blev det körskolan där vi köttade teori. det går ju framåt men ack så tråkigt det är. sen vid 15.30 hämtade mamma mig så att vi kunde åka till veterinären med min fina hund där han fick ta sprutor, nässpray, lite olika tester osv :/ usch det var så jobbigt att se när han var så rädd och orolig. världens finaste hund.

efter veterinären så körde vi hem, tog varsin smoothie, sen åkte vi och tränade. blev ett pass "body step" och det var första gången jag testade på det. riktigt roligt, men samtidigt lite klurigt att hänga med vid vissa tillfällen. men svetten rann och blev trött så det var ett bra pass. känner dessutom av det i mina ben som f*n idag. jääääklar! kan knappt gå idag haha. passet är ett pass som tränar underdelen av ens kropp, alltså ben, vader, rumpa, lår osv. sjukt bra pass om man vill få fina ben och en fast och härlig rumpa. passet varade i 1 timme.

efter träningen så åkte vi hem och åt en otroligt god kycklinggryta med ris. och vid 22.00 så kom simon hit och vi såg på filmen "blind side" och sen spenderade natten tillsammans med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0