4 september

hej på er. kom nyss hem från gymmet där jag körde på så hårt så att jag var bara några sekunder ifrån att svimma innan jag beslutade mig för att lägga mig ner på en matta med fötterna och benen rakt ut i luften. haha såg nog lite kul ut, men hellre det än att jag bara skulle trillat ihop helt plötsligt. körde 35 min på löpbandet i raskt tempo, med lite intervaller och sen körde jag några maskiner och sen lite övningar med pappa på mattan med medicinboll och lite andra övningar som är SVINBRA! kommer kännas imorgon kan jag säga er.

sitter nu och tittar på "hollywood fruar", så pinsamma de är i denna säsongen. snackar skit om varandra bakom ryggarna exakt hela tiden. t.o.m maria montazami som man har tänkt att hon har varit den "snälla" hela tiden. haha, falska är dem minst sagt. menmen jag ska inte hänga upp mig på det haha, utan ska nu ta och äta middag med familjen och ska sedan titta på "Idol" som börjar idag. jag ÄLSKAR när de väljer ut personer, dels för att man skrattar så himla mycket åt vissa som tror att de kan sjunga men i själva verket suger, och dels för att se hur otroligt duktiga vissa är. någon mer som ska titta på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0