8 september

dåligt med skrivande, jag vet! men ni är dåliga på att kommentera så det gör mig inte så super motiverad till att skriva. men iallafall så träffade jag marre igår och vi avnjöt varsin sallad med jätteräkor på viva. mycket gott kan jag säga er! där satt vi och pratade i över en timme innan vi beslöt oss för att titta lite bland butikerna i helsingborg. tråkigt nog så hittade jag bara en ögonbrynspenna som fick följa med mig hem därifrån, dock var det riktigt nödvändigt då min andra börjar ta slut. sen tröttnade vi lite på centrum och det regnade och hade sig så vi åkte vidare till skopunkten i hopp om att hitta någonting där, men icke! haha så då tog vi bussen till väla och allt jag hittade där var en ring. lyckad shopping? nej! men mysig dag. vi unnade oss en fika där dessutom så det var mys! tog sedan bussen hem och bara tog det lugnt tills simon kom på kvällen och spenderade natten tillsammans med mig.

jag tyckte det var kallt ute och att det var precis som höst, därför fick pälsen följa med mig ut på äventyr igår hehe.

lilla marre på viva med vår goda mat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0