8 september

skulle egentligen ha stuckit till körskolan och varit där klockan 2. ställde klockan på 11 för jag tänkte att jag kunde ha en mysig förmiddag hemma, laga god mat och mysa lite framför tvn. så blev dock inte fallet för jag vaknade 13.36 och fick lite smått panik!! så blev ingen körskola idag. aja hade inte hjälpt så mycket ändå haha! imorgon blir det en härlig kväll med fina tjejer och killar, ser fram emot det som bara den!

har precis lagat en god middag till mig, kycklingspett (som för övrigt är fantastiskt goda. finns att köpa färdiga på coop) tillsammans med klyftpotatis och en god sås. en vanlig torsdags lunch eller vad säger ni ;) ? får se vad dagen har att erbjuda, blir lite träning ikväll kanske, hade suttit fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0