26 september

vilken härlig dag. bea var ju grym som frisör och såååå skönt jag hade det (speciellt när hon tvättade mitt hår och gav mig massa huvudmassage). blev hur fin som helst i håret, blev en typ chokladbrunfärg med lite rött i eller hur man ska förklara den, är supernöjd. känner mig dock väldigt mörk men de lägger sig efter någon/några tvättar, så då blir det helt perfekt! efter att hon var klar där, runt 3-tiden, så gick vi in till malmö centrum för att titta bland butikerna där, blev dock lite besviken på utbudet just nu och hittade ingenting alls, riktigt tråkigt! när vi sen tog tåget hem strax efter klockan sex så stannade tåget och i högtalarna sa han som styrde tåget att någon hade ställt sig på rälsen framför tåget som körde innan, så de var väl några som skulle plocka ihop resterna som antagligen låg lite utspridda. så sjukt! och så hemskt att någon kan tänka en sån tanke. tänk att en person som väljer att ta sitt liv, oavsett genom vilken metod, har mått så pass dåligt att den verkligen inte vill leva längre. usch ;/ mår så illa bara jag tänker på det. vill bara krama om dem och få dem att ändra sig. man ska inte behöva må så dåligt :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0