Sorry för att jag är sämst på att uppdater...

Sorry för att jag är sämst på att uppdatera men har helt enkelt inte haft den lusten idag. idag är en dag då jag har legat i min säng i princip hela dagen. Har hunnit med att se 2 filmer och har även pluggat lite körkortsteori. nu kom nyss pappa hem från att ha varit i Göteborg, så spenderar lite tid tillsammans med honom, har ätit god mat och tittar på tv. imorgon är det torsdag, och då hade jag tänk att träna på förmiddagen och sedan åka till körskolan för att plugga lite teori tillsammans med marre och sen på kvällen ska jag träffa Simon och spendera natten tillsammans med honom. Och sen gott folk så är det FREDAG! längtar :D kommer bli en bra fredag kan jag tänka mig. nej ska vara lite social med pappa nu, så vi hörs väl lite senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0