10 april

hade en grym helg. Lite släktmiddagar, förfest med massa goa människor + två engelska killar (gick ju bra i början? Haha men sen blev man grym på engelska och skyller absolut inte på något som har med alkohol att göra;), sen hade vi en grym utgång och sen mys söndags med massa go mat hemma i gantofta.

Igår så träffade jag Sandra, som varit iväg i Asien i 3 månader, så det var så himla roligt att få träffa henne. Brun var hon också den jäveln ;)

Idag har jag spenderat massvis av timmar på lasarettet och imorgon sker en grej som jag håller mina tummar allt vad jag kan om... :/ har ingen vidare blogglust pga det, vilket jag hoppas ni har förståelse för, även om ni inte vet vad det handlar om. men ni kanske lär märka det senare.

Nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp te och titta på tv med mamma. Vi hörs när vi hörs, fina ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0