2 april

Hehe, long time no seeeee... inte haft ork eller tid för att skriva här. Har hänt en del som har gjort att det har blivit så. Men de behöver vi inte gå in på nu. Men nu är jag här igen iallafall. I lördags blev det utgång och jag kom hem och somnade vid 6.30, så igår kan man inte säga att jag var speciellt pigg ;) soffan och sängen var mina bästa vänner. Men idag blir det nya tag och måste bli lite duktig igen. Har precis ätit ett soppa bestående av morötter och kyckling och ska snart bege mig till gymmet för lite go cardio. Vill svettas som fan känner jag. Bästa känslan när man är klar och man är helt död och svetten bara rinner. Då har man tränat ordentligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0