21 april

Gårdagen spenderade jag mycket på lasarettet och på ett annat hem, sen framåt 21-tiden så körde jag till Emma, där även marre var, och så mös vi där några timmar innan jag körde marre hem och sen mig själv hem.

Nu ligger jag här i soffan och ska snart fixa i ordning mig lite, sen åka iväg med mamma och pappa till min pappas mormor för att hålla henne lite sällskap. Sen följer Simon med mig hem, för pappa skulle hjälpa honom med några saker och sen blir det bara mys ikväll. Skönt att man för en gångs skull inte ska ut idag, utan bara chilla. och nästa ska jag inte heller ut, för då ska jag iväg.

Nej, nu ska jag fräscha till mig lite, så hörs vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0