22 april

igår när jag och simon skulle sova hos honom efter att ha varit hos mig, så tog vi med oss sonic och körde inom maxi och Coop för att handla lite brie, kex, oliver och go dricka. Väl i stan så var det omöjligt att hitta parkering, tog cirka 30 min innan vi hittade en, så sjukt drygt. sen gick vi till honom och hade en riktig myskväll.

Imorse hjälpte jag Simon att städa lite i hans lägenhet och sen körde jag och sonic hem. Tog mig en powernap sen stack jag och pappa och tränade. Blev ett riktigt gotte pass med massa magövningar och cardio, lär kännas imorgon. Och påtal om imorgon så får jag reda på en sak imorgon som jag verkligen håller tummarna för!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0