3 april

snart gymmet igen. denna gången tänkte jag köra en hel del med yogaboll och medicinboll och avsluta med mycket cardio. både yogaboll och medicinboll är utmärkt att träna igenom hela kroppen med, jag tänkte dock satsa mycket på mage och rumpa idag. och cardion kör jag på slutet, för de förbänner mer när man har varit aktiv ett tag och för att det är så skönt att avsluta sin träning helt svettig. från en sak till en annan; ni vet att jag har sagt att det är bra att träna innan frukosten på morgonen, för att det förbänner mer. studier visar att man förbänner cirka 250% mer på morgonen innan frukost. så vill ni bli av med lite kilon så är det bara att ut och röra er cirka en timme varje morgon innan frukost. jag brukar dessutom ta en espresso innan för att öka på det lite extra och för att man får en liten kick koffein liksom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0