30 april

Jag har haft en helt underbar helg, så tänkte berätta lite snabbt vad jag har gjort.

Fredag: solade, hjälpte pappas mormor, tränade, mötte upp Sandra på hampan för en myskväll - slutade med lite för mycket dricka och med massa fler fina vänner. Somnade gott när jag kom hem

Lördag: var i Gbg med familjen för lite shopping och mys och hittade massa godingar som fick följa med mig hem, sen kom vi hem och jag ringde Bea och frågade om hon var sugen på utgång och det var hon, så jag fixade mig snabbt och stack sedan hem till henne för lite god dricka och allmänt mys. halv fem knackade jag på hemma hos Simon för lite skedning och att somna gott.

Söndag: vaknade vid 12, stack och handlade frallor och oboy, slappade, blev hämtad vid 4-tiden av hela familjen och då körde vi ut till min pappas mormor och gick med henne en sväng och handlade glass (hampe köpte världens roligaste glass, clownen hette den, och vi trodde inte det skulle vara så mkt utöver glass på den. Se bild nedan). Resten av kvällen har jag spenderat i min säng med film och gotte. Nu ska jag sova hade jag tänkt, har gått runt som en zombie hela dagen för att jag har varit så trött. Som bilden nedan, så har jag gjort så fort jag har fått tillfälle (blundat alltså).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0