6 april

hade en mysig dag och kväll igår. var som sagt ute och gick i pålsjö, fast blev bara med emma och hennes två hundar som hon passar. sen direkt efter det träffade jag bea och vi bara mös resten av hela den dagen. vid elva-tiden så blev hon hämtad och jag somnade på två sekunder.

imorse så blev det en hel del fixande och städande. handlade även lite mat till min pappas mormor och sen körde jag direkt hem. kom nyss ut från duschen och har smörjt in mig i bodybutter i doften "pink grapefruit" (min favorit!!) och även tagit i lite produkter i håret, så nu luktar jag ljuvligt :D måste föna håret och fixa till mig lite, sen tar jag stora bilen och plockar upp amanda också kör vi till sturup för att hämta upp tre fina killar som varit i thailand. sen blir det bara mys resten av kvällen. hoppas ni får en fantastisk fredagskväll, för det ska jag ha iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0