6 augusti

Hade en mysig kväll i lördags hos marre; supergod mat och trevligt sällskap. Tyvärr så jobbade jag i lördags ju så blev inte att jag stannade så länge. Var på jobbet hela dagen i söndags (öppning till stängning) och efter det blev det raka vägen hem för att äta lite och vila en stund. Sen kom Simon och spenderade natten tillsammans med mig. Upp som vanligt vid 05.00 imorse och ta sig till jobb. Tänkte träna idag efter jobb men min kropp sa ifrån som var tröttade än tröttast. Inte så konstigt kanske då jag körde träning 6 dagar förra veckan och vissa dagar dubbla pass. Så min kropp behövde väl lite vila idag. Sitter nu och myser framför tvn med min fina:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0