13 februari

en sak som jag stör mig riktigt mycket på, är såna personer som säger en sak och efter avslutar med att säga "höll jag på att säga". saken är ju att de redan har sagt det? haha, åååh. ni vet vad jag menar va? min pappa brukar säga så och jag stör mig varenda gång. haha


aja, iallafaaaall. nu är jag vaken och har iofs varit det sen halv elva ungefär. vaknade av att det bankade på dörren men hann aldrig öppna. man blir ju lite nyfiken på vad det var. men var säkert någon jobbig försäljare eller någonting. där har vi ännu en sak jag stör mig på; försäljare som ska försöka stoppa en på tex väla (helsingborgs stora köpcentrum) eller i någon matbutik eller så. de ser väl att man inte är intresserad om man försöker gå snabbt förbi dem eller t.o.m kanske tar upp sin mobil och typ låtsas pratar, allt för att undvika dem. MEN de ska ändå typ alltid envisas om att ta tag i en och vilja prata om sina saker de ska sälja. förstår de inte att om man nu skulle varit intresserad så borde man ju stannat där själv? inte bli tvingad att stanna.

haha, håller ni inte med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0