16 februari

usch vilken jobbig dag jag har haft idag :/ har mått riktigt dåligt och varit soffliggandes hela dagen lång. Skulle egentligen åkt in till stan nu ikväll för att äta lite middag på haket med några godingar, men har själv insett att det inte funkar i detta läget för min del och det suger. Hade sett fram emot en trevlig kväll, men såklart ska min kropp hindra mig. hostar som en idiot och har lite feber och känner mig lite smått illamående. Åh ! Hoppas jag hinner känna mig bättre inför lördag, då jag har lite roliga planer. Hoppas, hoppas, hoppas ! aja, dags att försöka få i sig lite soppa som mamma gjort, men får se hur bra det kommer att gå. Har knappt kunnat få i mig någonting på hela dagen :/ pyttelite fil vid 11.30

HATAR ATT VARA SJUK !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0