6 februari

Hej på er. Hoppas ni mår prima ballerina !! det gör inte jag däremot, men nu ska inte detta bli ett depp-inlägg så vi låtsar att allt är bra. Låter bra va :D väntar iallafall på att mamma ska sluta jobba och komma hem så vi kan äta lite lunch. Sen får vi se vad som händer. Jag är lite sugen på väla, men kanske inte hon är ;) blir träning lite senare iallafall, tänkte gå på ett indoorwalking-pass. Riktigt längesen jag var på det. Har sån extrem träningsvärk idag dessutom från passen i helgen, så får se hur mycket jag pallar av det passet idag ;) hehe

Har ni några förslag på en nyttig lunch som går snabbt och lätt att göra? om ni har det så tar jag hemskt gärna emot era förslag. Själv så är jag sämst på att laga mat och verkligen sämst på att komma på bra förslag. Har några få favoriter som jag är grym på, men inte sugen på dem nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0