8 februari

har precis gjort egen hårinpackning (olivolja + äggvita) och lindat runt håret i plastfolie och en handduk ovanpå det, för att det ska verka på bästa sätt. mitt hår har faktiskt börjat växa liiite, men jag tror aldrig att det kommer att bli så långt som jag vill. jag har hört att varje människa har olika längder deras hår kan växa. och eftersom mitt aldrig har varit särskilt långt eller aldrig kommer bli det (tror jag) så är det väl bara att gilla läget och älska så fort det växer lite. jag försöker iallafall ta hand om det på bästa sätt och är otroligt noga med att ta i värmeskydd och lite andra produkter. har varit otroligt dålig på det tidigare, men förstår nu hur mycket det faktiskt gör för håret. viktigt att skydda och inte förstöra. men det där med att klippa ofta, är jag fortfarande dålig på. man ska ju klippa det var 3e månad eller något, men ska jag vara ärlig så dröjer det längre mellan varje gång för min del. måste bli bättre på det !!


snygg osminkad/ofixad tjej ! haha ;) fattar dock inte varför min webcam har blivit så kass?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0