13 januari

Fredagen den 13:onde idag, bäst att stanna hemma och inomhus hela dagen kanske? Får se hur länge det håller ;) ska iallafall inte ut denna helgen hade jag tänkt, utan tänker börja med att dra ut på speciella tillfällen och inte varenda helg. får se hur länge det också kommer att hålla ;) men vill försöka det iallafall och börja äta bra och träna mycket så lite av mig kan försvinna, tycker det finns lite för mycket av mig i nuläget och är jävligt trött på det.

Vaknade iallafall för en halvtimme sen och vet ni hur många timmar jag lyckades få i sömn inatt? 15 !!!! Haha så sjukt men fan vad skönt :D somnade framför tvn vid nio igår kväll och vaknade tolv idag, sjukt men sant. Ska iallafall ut på en lång promenad nu innan jag stoppar någon mat i mig, så vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0