17 januari

visst är jag jävligt tråkig nu när det gäller att skriva här? men sitter knappt vid datorn längre faktiskt.
just nu satsar jag allt på att bara bli klar med körkortet och när jag inte gör det så söker jag jobb. så ser i princip mitt liv ut just nu. jag hatar att bara gå hemma, i början var det skönt, men nu när det snart har gått 7 månader sen jag slutade arbeta så börjar man bli jääävligt rastlös och dessutom hade det inte varit helt fel att få in lite goa pengar. ingen söt läsare som vet någon jobb som ni kan tipsa om? jag är inte så svår, utan kan tänka mig det mesta men vill helst inte ha något provisions jobb utan vill ha en säker lön så att säga. några tips? någon kontakt ni vet som behöver en trevlig tjej så snälla säg till. ni är ändå en del som tittar in hit varenda dag, och någon av er borde väl ha någon kontakt till er som behöver lite personal. inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0