19 januari


    bild lånad av TV4


om några minuter börjar " Biggest Loser Sverige" som jag tänkte se på. alltså jag förstår inte hur man kan låta sig bli så tjock. hur kan man undvika det? hur kan man fullkomligt strunta i att man bara växer och växer. fine, jag har blivit lite större än vad jag var för några år sen (som visserligen ska bort inom kort), men aldrig och då menar jag verkligen att aldrig skulle jag någonsin låta mig bli så tjock. aldrig skulle jag låta mig få en tre siffrig siffra på vågen, fan vad hemskt det skulle varit. och fan vad hemskt att ha en mage som liksom bara hänger ner till knäna, okej lite krydd men ni fattar vad jag menar? vad tycker ni om detta? däremot så tycker jag att tränarna är svinbra, en sån hade inte varit hel fel att ha. fan vad motiverad man skulle varit då. en som ständigt tittar till så man verkligen tar ut sig till max, en som säger vad man ska äta och inte ska äta och en som pushar en som fan. synd att PT (personlig tränare) är så dyrt, speciellt för mig som inte har något jobb, annars skulle jag inte tveka en sekund på att skaffa en för att bara komma i perfekt form på snabb tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0