24 januari

fan vad jag hatar att det har börjar bli ordentligt kallt utomhus och halt och jobbigt. vill ha sol och värme ju! eller åtminstonde slippa frysa röven av mig så fort jag tar en meter utanför dörren..

jaha, vad händer annars då? inte så mycket. myyyycket plugg för teori tar väl mest av min tid just förtillfället, tiden som blir över går åt träning och att äta typ. längtar till helgen då jag ska ha en mysig kväll ena kvällen och en roligt kväll den andra kvällen med mina fina tjejer. ser fram emot massa tjejsnack, goda drinkar och massa dans. det blir knappast bättre :D

men eftersom jag skriver så dåligt och har stor brist på fantasi om vad jag ska skriva om, så kan ni väl komma med förslag ! vad vill ni att jag ska skriva mer om? något speciellt ni vill veta om mig/mitt liv?

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0