30 januari

kom hem för någon timme sen, från filborna. körde 70 intensiv powerwalk och när jag var klar kändes det som om att jag skulle svimma. då tar man i lite för hårt kanske? men gott ändå. käkade en banan och sen satte jag mig i bilen och körde hem. sen har det inte hänt så mycket, bara varit hemma och tagit det lugnt. men ska sätta mig i bilen igen om cirka 20 minuter för att agera taxi åt mamma. hehe. imorgon ska jag också agera taxi åt mamma och kanske även bea. varför ska jag då vara det imorgon? jo, för att mamma ska bli klippt av bea på hennes frisörskola nere i malmö. så när mamma är klar så blir det lunch och innan hon är klar så blir det shopping, fast okej, det lär säkert bli shopping när mamma är klar också ;) hehe. oj vad jag svamlar, hänger ni med på allt?

jaha, annars då? jo livet leker FÖRUTOM att jag vill ha ett jobb. men fett skönt att körkortet är taget!!!! men nu saknas bara ett jobb så att man kan börja shoppa lite mer och ha något att göra om dagarna. sen hade ju inte en resa suttit helt fel heller. hmmm !! måste iväg till lite värme känner jag och få se lite andra kulturer och träffa andra människor. åh, vad underbart det hade varit. saknar att vara brun och inte behöva ha så mycket kläder, och kunna njuta av färgglada drinkar och bara leva livet. det är bra saker det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0