4 januari

sitter just nu med fötterna i en fotbalja och den väntas lite fotmassage av min kära pappa, så söt han är som offrar sig att ge mig massage när jag har så ont som jag har i mina fötter. knappt gott det ska bli att få lite massage :D

Vad hittar ni på för något då en kall och blåsig onsdag som denna? Trist väder eller vad säger ni? vill ha sol och värme och kunna bara ha typ ett par shorts och ett linne utan att behöva frysa. bud på att flytta till ett varmt land och stanna där för en väääldigt lång tid. Dock hade jag saknat mina nära och kära alldeles för mycket för det, men ändå ;) ett tag skulle kunna gå.

Nej nu ska jag få massage och vill då njuta och inte skriva här så vi hörs senare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0