2 juli

 
har lyckats få över mina bilder från mobilen till min dator nu, så här är en bild som är tagen för några dagar sen. har handlat en hel del kavajer och jackor i härliga färger den senaste tiden. här är ett av alla köp. vill ni att jag ska visa bilder från senaste tiden? midsommar osv? eller ska vi blicka framåt och att jag visar sånt som händer nu istället? säger ni inget, så blir det heller inga bilder. så det är upp till er!
 
godnatt, nu måste jag försöka sova. klockan ringer 04.50, så får hoppas att jag somnar snabbt!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vill se bilder från midsommar :D

Svar: då får jag väl bjuda på några bilder då ;)
Sofia Karlsson

2012-07-04 @ 11:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0