2 juli

hade en bra helg, både lugn och inte lika lugn. i fredags blev det lugnt och i lördags blev det fest. mådde som jag förtjänade i söndags, sov till 16.00 (haha sjukt), så det säger väl en del. jag skiter förresten i det här GI/lchf saken, hemskt var det. nä, bättre att hålla sig till vanlig kost för det är i slutändan det som funkar en längre tid. andra dieter osv kan man tröttna på och då kanske det slutar med att man sitter där och vräker i sig en massa skit istället. jag måste bli bättre med träningen bara, så ska det nog bli bra allting.
 
har jobbat idag, sen var jag på ett IW-pass (indoor walking) och svettades i 45 minuter, sen körde jag hem och gick en promenad med min hund på 45 minuter. känner mig lite seg i benen nu och väntar på att pappa ska komma hem från sin träning så att vi kan äta lite mat. det är bara han och jag hemma denna veckan, så då kan jag gott vänta på honom så man slipper sitta och äta helt själv. sen är det väl dags att gå och lägga sig typ, går upp 05.00 imorgon som vanligt och efter jobbet blir det träning, får se om jag hinner med något pass på kvällen sen också. hade varit skönt!
 
appen på mobilen funkar fortfarande inte, och det är på min mobil som jag har alla bilder. så tyvärr får ni klara er utan de bilderna, de får komma upp så fort den funkar igen.
 
nu ska jag shoppa lite på nätet !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0