14 juni

Godmorgon får jag väl ändå ta och säga, klockan är ju 09.53. Jag själv har varit uppe några timmar och har redan hunnit jobba. tänkte ta mig en liten vila nu och sen får vi se vad dagen erbjuder. Tänker träna ikväll iallafall, sen så har jag lite shoppingsug också, så får se om det också hinns med. Har blivit en hel del shopping på sista tiden. Som igår skulle egentligen jag, Nicole och Emma gå en sväng bara. När vi hade gått klart och Nicole skulle iväg, så gick jag och Emma till stan. Och där slutade det med att jag handlade: två tröjor, ett linne, en tjocktröja och en transparent skjorta. Haha och jag skulle inte ens handla något egentligen. Men så kan det gå!

det bästa med att arbeta på ett gym (förutom alla goa kunder osv) är att man kan arbeta i träningskläder och träningsskor. Sååå skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0