15 juni

Så då! Det blev en timmes powerwalkande + lite joggning i sanden på stranden och avslutade sen med lite mag och rumpövningar när jag kom hem. Kändes väldigt bra! Sen för att ta något gott nu på kvällen när min bror krängde godis, så blev det en smoothie för min del med grekisk yoghurt och inte vanligt yoghurt för de får man inte äta. men supergott, jag älskar verkligen smoothies. Har med mig det som lunch till jobb imorgon.

Börjar klockan 9.00 så tänkte gå upp vid 6.30 för att gå en timme innan jag äter frukost och duschar för att sen ta mig till jobb. Bra start på dagen! Sen jobbar jag till 15.00. Jag tycker gott ni alla ska ta och komma till där jag jobbar och träna (Råå puls, ligger på Råå vid maxi typ)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0