19 juni

Hej på er! Hoppas ni mår prima ballerina. Själv så känner jag att jag har lite ont i halsen och jag hoppas verkligen inte (!!!!) att det är något som kommer bryta ut då jag har roliga saker som händer på fredag.

Maten går bra även om man saknar speciellt potatis och bröd. Jag har inte sett speciellt mycket förändring, något kilo eller så bara, och jag är sån som vill att saker ska hända direkt! Haha. idag blir det dock ingen träning för är lite så nu när min hals gör ont, så blir vila idag och jobb sen ikväll igen så lika bra.

En frukost jag åt i helgen (bilden nedan). Äggröra, kaffe, turkisk yoghurt med lite frön och bär. Ser större ut på bilden än vad det var i verkligheten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0