24 juni

Äntligen så fungerade det att logga in här, har inte kunnat göra det via mobilen, men nu sitter jag vid datorn och här så går det. Vet någon varför? Har ju massvis med bilder från helgen på mobilen som jag vill dela med mig av, men går inte så länge jag inte kan logga in via den. Skumt!
 
Har iallafall haft en helt otroligt underbar helg. Midsommar firandet var fantastiskt ordnat och vi var ungefär 30 personer som åt och drack gott, lekte och hade roligt. Kransar gjorde vi också, självklart!
 
I lördags så blev det mys hela dagen och bio på kvällen med Simon, Vi fick dessutom lite nattbesök hos oss. Haha. Och idag har det hunnits med både väla och ikea med Simon, han köpte nya gardinstänger och jag köpte mig ett par nya skor och en sak till bilen. Sen när vi var klara där så släppte jag av Simon hemma hos sig och körde och plockade upp Bea och så körde vi hem till mig och hade det mysigt. Låg i varsin soffa och pratade om allt och inget i flera timmar innan hennes mamma kom för att hämta henne.
 
Just nu ligger jag i min säng och tänkte sätta på tvn lite och se om där är något intressant och sen är det dags att sova, ska trots allt upp vid 5.00 imorgon bitti (lär bli snooze till 5.30) för att vara på jobb klockan 6.00. Men vad gör det när man älskar sitt arbete? Älskar miljön och alla goa människor man har runt omkring sig där.
 
Ska försöka klura ut problemet till inlogg via mobil, tills dess får ni klara er utan bilder. Så hörs vi senare
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0