27 juni

hej på er. det funkar fortfarande inte att logga in via appen på iphonen, vilket är irriterande. någon som vet varför?

iallafall, idag har jag jobbat några timmar och sen blev det väla med emma och märta. jag fick med mig en tröja, ett halsband, ansiktskräm, rengöringskräm, ansiktsmask, body butter och hårfärg. och när jag sen kom hem så hade mitt paket som jag beställt igår kommit fram, vilket var en god doft från Victoria's Secret, "LOVE SPELL" med doft av "cherry blossom & peach", och den luktar helt fantastiskt och håller hur länge som helst. tummen upp för det!

jag känner att jag har shoppat lite för mycket på sista tiden kanske, bara denna veckan har jag gjort det 2 gånger och det är onsdag och förra veckan ska vi inte ens snacka om, men vad gör det om 100 år som man brukar säga?

nu ska jag bädda sätta på tvn och hoppas på att där går något som är intressant, sen försöka somna. ska upp vid 5 som vanligt imorgon ju.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0