5 juni

Oj, här var det lite tomt. Hoppas att livet leker för er och att ni mår hur bra som helst. Jag mår bra, men känner mig konstig i kroppen. Har haft en dålig dag. När klockan ringde 05.00 imorse ville jag bara dö, var så fruktansvärt trött så visste inte vart jag skulle ta vägen. Men tog mig till jobb, såklart. Men vad tror ni den första saken är som händer när jag väl kom till jobbet? Jo, jag tappade en tavla i golvet så glasskivor låg ÖVERALLT. Inte precis så man vill att dagen ska börja kanske. Men sen flöt allt annat på ;)

När jag slutade så körde jag hem och sov några timmar, sen blev det väla, Ikea och biltema med mamma. nu ligger jag här i sängen och känner mig hur trött som helst. Så tänkte starta någon film och försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0