15 mars

godmorgon på er, hoppas ni har sovit gott. sitter just nu och tittar på lite tv och har precis ätit frukost. Skulle egentligen träffat marre men de har hänt lite så blir hämtad av pappa snart. hoppas att det inte är allt för allvarligt, men måste iallafall hälsa på min pappasmormor..

Hoppas på lite träning ikväll bara. Det är allt jag vill nu för tiden känns det som; träna, träna, träna! Åh, det är så underbart! man får så fruktansvärt mycket energi när man tränar och äter bra. Sen att jag har lite mål med min träning, det är en annan femma. Fast iofs är det ganska viktigt med mål för att man ska vilja fortsätta! tänkte börja med en sak snart som lär få fart på allt ;) hehe, men de säger jag inte här!! Eller är ni intresserade ;)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0