9 mars

Här har det varit lite dött va? Sorry för det. Under tiden så har jag hunnit bli assistent till Isabelle, som är makeup artist, vilket är skitkul. Följde med på första "uppdraget igår" och då var vi först i butiken Suleika för att titta ut lite kläder osv inför en modevisning på the tivoli på lördag och sen åkte vi till en studio och så fick jag se hur modellerna blev fixade inför en plåtning. Dem blev så snygga! sjukt hur mycket smink och hår verkligen gör.

Nu sitter jag i soffan med täcke och kuddar och klockan är snart halv nio. Jag har varit uppe sen klockan 7. Kan ni förstå det? Haha, inte likt mig att vara uppe så tidigt. vid 10-11 tänkte jag ta mig ner till stan och titta om jag hittar något jag vill ha sen ska jag möta upp mamma vid 13.30, ska försöka få med henne och träna ;)

Från igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0