29 maj

Oj, här var det ett tag sedan det blev något skrivet ;) har haft ganska fullt upp och sen så har det varit underbart väder så har spenderat mycket av min lediga tid med att njuta av solen och värmen. Men idag kom det kassa vädret tillbaka och det suger. Dessutom verkar det som om att det ska hålla i hela veckan :/ riktigt tråkigt.

Har jobbat idag iallafall, sen körde jag hem till Simon för lite skedning och körde honom sen till jobb och då körde jag hem. sen blev det träning, och det blev 60 min cardio. Var ett tag sen jag var på gymmet nu, måste ta tag i det där igen! Jag jobbar ju dessutom i den miljön, haha!

En bild från innan jag tog en lång promenad med sonic, som avslutades med bad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0